segdag

Glömde skriva igår vem som gjorde min dag,
jag och Jojo traskar till ingången där dörren är damp, "EYY, TJEJER! DET ÄR STÄNGT DÄR!" ropar någon, vänder på oss och han gjorde våran dag. Snälla människor de finns. Han behövde ju inte säga till oss utan låta oss fortsätta gå tills vi inser att dörren är dum i handtaget.
Så gla för så lite :)


I alla fall är denna dagen mindre bra.
Huvudvärk igen, orkar inte med det. Om det inte blir bättre ska jag nog fråga Helena om jag kan jobba hemma istället, pallar inte en äcklig lektion samhällskunskap. blähä.

Så var det kycklingklubbor idag med. Jag HATAR kycklingklubbor, sedan Johanna Karlsson steppade med två kycklingklubbor på Slöinge skolan när jag gick i typ 1:an. Kommer ihåg det så väl!

Men varför denna dagen är piss, är nog för att om man har otur i början av dagenm så brukar allt skita sig efteråt. Min morgon började med att jag försov mig i 40 minuter, hann inte äta frukost och fick stressa till att hinna med bussen. Lika bra att man går och lägger sig igen om man har otur från början,

positivt är då att det stormar, jag älskar storm! Lite spänning. Hoppas att ett träd ramlar i natt så att jag slipper skolan i morgon, mohaha.

Varför det blev ett så långt inlägg?
Jo, det är ett bevis på hur fruktansvärt uttråkad jag är. Tycker synd om de få som faktiskt läser detta, borde vara ganska deprimerande.
Becka sitter bredvid, hon är lite knasig. Hon har inte gått in på sin fb än, där kommer hon se en överraskning minsann!
Nu vill hon lyssna på gyllene tider, söttjej!

jag ska nog försöka få något gjort nu,
puss på er. stackare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0