highchaparrallrixfmskräckfilmkallhaga

Mina fyra senaste dagar!

Måndag,
Sara kom hit och vi tog en långpromenad på en timme, vi stötte också på en näst intill naken man i skogen.. Sen åt vi oss tjocka på coca cola och chips, vid elva snåret kom vi smarta på att vi ska cykla till kallhaga som är ett antal kilometer ifrån oss. Packade badkläder och begav oss i total mörker. Söta lilla sara blev lite rädd och ivrig när vi stötte på två älger intill oss ;) När vi kom till kallhaga blev det bad, och snart cyklade vi hem igen! Mycket träning på ett få antal timmar!
Tack Sara för en toppen kväll!!<3

Tisdag,
Sara åkte hem, Joel och Jenny kom hit och vi tog Audin mot High Chaparrall. Körde fel ett antal gånger, och Joel var lite trög.. Men rolig resa var det, trots att det tog en timme extra för alla de gånger vi hamnade fel!
Kom fram, kollade runt, vi tog foto på oss i gamla kläder, tog tåget och blev rånade, gick i snea huset och blev skrämda av en som arbetade där som dök upp från en vrå. Vi använde våra paraplyn till parasoller, och när vi åt mat blev Joel utnämnd till majskung! Det var en mycket rolig och händelserik dag med dans i indiantält bland annat.
Sjukt roligt hade jag!!

Onsdag,
Åkte till jojo där vi gick för att möta Julia. Fixade kycklingtacos, gosade med kisungar, såg på skräckfilm. Skrek som satan vid ett tillfälle i Haunting in connecticut (?) eftersom jag såg den en gång för att bra tag sen! Fick ett skrattanfall när Julia sa "Bra placering av godispåsen!" och Jojo missuppfattade det och trodde att den var nära på att ramla, istället såg inte Julia tvn. Det låter kanske inte så roligt, men det var det nästvärsta skrattanfallet jag haft i mitt liv. Nummer ett är ju Joel attacken för ett årsen.
Åkte hem mot tolvtiden, en grym dag!

Torsdag,
Läst en hel del. snart blir jag hämtade av Persson, och vi åkker till rix fm festivalen! Kul att man gör något nyttigt denna dag och inte ligger och degar bara! Så det kommer bli roligt!

Ha det bra!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0