Hoppsan studsan svejsan!

Igår blev det stranden! Hur gött som helst, dock inte lika mysigt när en amerikanare på 50 år studerade oss där vi simmade, sen när vi gick upp frågar han om vi inte ska simma mer.. nejtack..

På natten sov jag hos mina goa morföräldrar! Satt på förmiddagen i deras trädgård och läste, kände doften av hö som låg utspritt på åkrarna. Åhh nostalgi är det bästa jag vet!!

Annars har jag legat döende som en uttorkad padda idag här hemma. Svettat bort hur mycket vatten som helst känns det som, så tog ett bad i vår lilla pool. Så sköönt!

   Om en stund kommer goa Sara hit! Hur skoj som helst eftersom jag inte träffat henne på ett tag nu, det ska bli lite skräckfilm och chips! <3

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0