pank.. igen

Så, tillbaka till datorn efter en vecka. Så skönt det är!
Men nu tänkte jag skriva ett inlägg vad jag har gjort,


Jag har varit med på den årliga grisfesten, åkt i regn och blixtoväder på moppe hem därifrån. - Lördag.
Jag har varit på Gekås med Jojo där jag välte en hylla med perfymer, sett en enorm skalbagge klättra på jojos arm, sett två dåliga filmer som jag köpt därifrån - detta var min söndag.
Jag har städat, tvättat, diskat, lagat mat eftersom jag är ensam hemma, utan att någon säger till mig annars hade jag inte rört en fena. - Måndag.
Jag har klippt av allt slitet hår, vilket innebär att flera cm har jag förlorat av mitt hår. Jag har också färgat det mörkare. - Tisdag.
Jag har varit i Falkenberg igen, fixat present till Elin, betalat min resa till teneriffa, bestämt tid på seven seas, åkte vidare till Halmstad. Köpte ytterst lite, vilket är bra efter att nu blivit av med nästan 8.000 på denna månaden. Åt på McDonalds, detta gjorde jag också med Jojo. - Onsdag.
Sett på tv, degar och ska snart laga mat. Gjort ett blogginlägg, och försökt kolla mitt schema inför höstterminen som börjar nästa vecka - helt meningslöst var mitt försök. - Idag.

Ha det bra,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0