rix fm festivalen

Har haft riktigt ont i ryggen nu i två dagar, eftersom jag och Persson endast spenderade två minuter på att kolla på artister - och en timme på att åka parishjulet!
De som skötte hand om den hade väldigt roligt så de snurrade oss varje gång de fick chansen till det, vilket innebar förlamning och skratt, sen släppte de aldrig av oss heller så när vi åkt runt i närmare 20 minuter så fick vi äntligen komma därifrån!
Jenny var lagom glad när jag tvingade upp henne i den igen :D Och med hennes evileye mot gubbarna så lät de oss åka som vanligt.. ett tag.. Sen var det igång igen, fast inte lika hemskt!
Hade väldigt roligt men nu har jag en rygg som känns som någon slagit mig ett antal gånger, inte lika skoj..

Cool som jag är fick jag se Eric Saade.
Jag stötte på Malin karlsson från klassen, Alexandra George som jag inte sett på evigheter och lite andra människor! Roligt minsann.

Ikväll blir det grisfesten som årligen hålls, Jojo kommer och gör mig sällskap ikväll som tur är! Sen planerar vi att åka till Gekås i morgon.

Ha det bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0