18

Sista inlägget för idag.
Igår fyllde jag 18!
Detta firades med att äta på Pio's med Jojo Jenny Joel Ulle Sara och Julia! Asgod mat, beställde Bailey's (bara för att jag kunde!) och vid efterrätten fick jag ett tomtebloss på Creme Brulée för att jag fyllde år!
Riktigt mysigt.
Planerna sen var att komma in på The Corner, det gick inte så bra. Kom knappt in för jag inte hade lugg på mitt pass.. så efter 5 shots på the corner och ett möte med Jimmie Nyman och Johan Lundin, gick jag Julia och Joel snart ut igen.

Jag hade i alla fall en bra 18 årsdag,
speciellt när man irriterat en arg granne som står vid köksfönstret och stirrar på en. Och Jennys bubblande mage när man ligger mitt i vägen på asfalten medan Joel tar fula kort! Minns inte att jag skrattat så mycket på en dag!

Tack allihopa!
<3


klassfesten


Pier pressure


Midsommar


Ståhlboms


Liseberg


Kaffe mitt i vägen


Halloween 2010, skräckenskväll!

Halloweenfest


Dagen då Jenny rökte


Buttericks


.. bilden säger allt..


Berget, slättåkra



Kräftfestival


Flaskpost,


"Sliskig fisk, smaskig mask"


Jagade i falkenberg


Korven lars <3


Stubbabacka


Nimo's


Fisksoppa


Hottebo

Utklädning, nian


Mcdonalds


I det stora hela, har jag de bästa vännerna man kan få.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0