en bra dag

Idag har jag haft det väldigt roligt!
Vaknade med ett glatt humör och dagen bara fortsatte att vara riktigt bra, kan det vara för att jag älskar blåsoväder?
Hade otroligt roligt när jag och Sanna kollade på trailers innan lektionen skulle börja och blev så rädda att vi skrek rakt ut i klassrummet, eller när Jennifer kom bakom oss och skrämde oss igen så man skrek.
Fast det aboslut bästa idag var Nelle puh, har inte skrattat så mycket på aslänge och tårarna bara sprutade!
Magkramper i morgon, antagligen.
Avslutade skoldagen med Beckis, julmusik och rebubbled. Känns bra!

Nu har jag degat framför tvn i några timmar, hamnade framför Wallander och såg lite på aliens nu med. Men är astrött så taggar sängen nu, ska bli partaj i morgon med så ska minsann vara utvilad!
Puss på er!
goa tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0