great day

Jag hade en rolig dag igår, då det blev utemat med Alexandra och Jojo då vi misstolkade Alexandra
"det luktar rödspätta här" - Jag hörde "det luktar rövsvett här" och "här kan man lätt bli kallad slampa",
love.

Idag har jag med haft roligt, då vi bestämt tema för julkampen på tisdag - jag och Rebecka taggar sönder nu och har planerat ALLT.
Samt gömde jag mig utanför lärarrummet idag, väntade på rätt tillfälle, hoppade fram och skrämde Sanna och Linnea så att Sanna skrek i hela BF och Anettes elever blev asrädda och Michael trodde att vi höll på att döda någon. Jag har så roligt i bf ibland så det är sjukt!
Det var också mysigt med klassen då vi satt vid samma bord vid maten då det var julmat. Förutom att sitta bredvid Kudde. Det kunde varit bättre, annars är vår klass sjukt grym måste jag säga
Jag har också haft det bra med att komma igång ordentligt med projektarbetet och jag har förstått mig på samhällskunskapen så jag är redo för plugg i morgon!
Dock kan människor i behov av stöd ta sig i morgon... inte okej.
Men det blir julbak med de tre jNa på kvällen så kan inte klaga allt för mycket!

nu blir det varmchoklad och prison break!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0