halsfluss?

Sugig söndag.
Har inte sovit någonting, vet inte om jag har haft feber inatt eller om det var för min halsont.
Halsen ser inte riktigt fräsch ut alltså, och mammi försöker få mig till doktorn. Fuck om jag måste gå på pencillin, då blir jag inte glader.
I alla fall, så fick jag nu precis reda på.. en sak! Detta kanske inte blir riktigt som jag tänkt mig. Spännande!!
Och för att byta samtalsämne och vara ännu mer hemlighetsfull och go så såg jag på Petson och findus, tomtemaskinen igår. Asmys!
så här känner jag mig idag. love.
PUSS :D

Kommentarer
Postat av: anonym tjej som gillar peddofiskar och när folk tar sig i baken

sluta vara så hemlighetsfull.

2011-12-04 @ 14:20:21
Postat av: Firrefisken som vill bli bjuden på lussekatter i någon snar framtid

mohahaha! Det är det jag lever för :D

2011-12-05 @ 11:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0