hejsan

Igår var det skola, och sedan hade jag en bra kväll med de tre jNa. Vi bakade lussekisar, drack varmchoklad och såg liiite på jack frost. Men ändrade snart till prison break! Somnade sen medan Joel såg vidare, vid 3 var skivan slut typ.
Så är trött idag! Vaknade tolv.. hehe.. sedan har jag sett på prison break hela dagen. Stoppat någon gång då jag ska äta, annars är det tv hela tiden. Kan verkligen inte sluta! Btw, har jag nu fått reda på - att det inte är säkert att Wentworth miller är homosexuell, så då har jag en chans iaf! :D

I morgon ska jag julstäda, kanske plugga lite med. Vill helst bli klar med samhällskunskaps uppgiften så snart som möjligt.
nu ska jag se vidare samtidigt som jag har chattdejt med Jojo.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0