julhelgen

Julafton,
Innan kalle Anka blev det julsoppa, spel med Jenny Sofie och Johan.
Under Kalle Anka blev det glögg, godis, julmust och kaffe, hela familjen i soffan + Johan.
Efter Kalle Anka gosade jag ner mig i soffan och vilade innan vi åkte till mormor och morfar.

God mat som vanligt när man är hos mormor och morfar. Trevligt och mysigt var det, sedan fick man prata med sin syster och Trevor ett tag innan julklappsöppningen.
Julklapparna för iår blev:
- Filmer, ofc! Från Sofie och Jenny
- Vampire diaries säsong 2
- Pengar
- Morfars fina julklapps blomma, det bästa man kan få!
- En bakform
- En bakbok
- Perfym, body lotion, tröja, ljus fick jag från Malin och Trevor, roligt med lite grejer från Victoria's secret!
Sedan var det nog inte så mycket mer... hrmm...
I alla fall blev det mer prat med kanadensarna och sedan blev det spel med släkten.
När vi kom hem såg jag och Jenny på den sista harry potter filmen.
Det var en bra och härlig julafton, även om Malin och Sofie dissade oss..

Igår, juldagen, blev det en degig dag framför prison break, innan det var dags för att åka till Långås.
Blev en go förfest hos Lars, och jag hade jätteroligt!
Sedan blev det Heaven, jag var nog inte riktigt som jag skulle i början när jahg trodde vi var på andra sidan om torggrillen asså.. I alla fall, som en vanlig utekväll blev det väldans roligt, tequila av Ante, dans, sång och härligt folk. Kan det bli mycket bättre?
Kom hem glad, och en aning crazy.

Idag, annandag jul,  är det prison break som gäller. Underbart! Just nu funderar jag på att döda Lincoln och Michaels mamma, men har inte bestämt mig än.
nej nu ska jag vara en aktiv tvtittare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0