näcken i bäcken

Ingen feber, kan svälja - kan det vara så att jag inte behöver en läkare?
Något som suger dock är att jag missar denna dagen då jag har så asamycket att göra! Förhoppningsvis byter min grupp med en annan så vi kan redovisa i morgon, och förhoppningsvis får jag göra provet någon gång i framtiden och förhoppningsvis får jag göra engelskan på fredag!

Annars sitter jag i skiten. love.
Men nu ska vi vara positiva, så jag ska mysa ner mig som vanligt, tugga i mig en massa halstabletter och dricka varmchoklad.
Börjar bli lite rastlös nu så i morgon så går jag till skolan även ifall det inte blivit ett dugg bättre. Hur illa är det egentligen inte när man saknar skolan?

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0