schloffschloff

Nu kommer ett inlägg minsann!
Igår,
Började min dag med att klä mig i sommarkläder och en tomteluva, sedan var det dax för julkampen. Vi fick en lapp, vi skulle fixa lite tilltugg sedan fixa en jullåt med dans, teater och sång. Så, efter många skrik efter att få sina röster hörda i 09BF - lyckades vi ändå rätt bra.
Sedan var det små tävlingar i falkhallen, en frågetävling och uppvisning. Och vi var riktigt duktiga, efter två år då vi skämt ut oss lyckades vi komma en halv poäng ifrån vinnar platsen. Så glada över vår andra plats faktiskt, vi lyckades!

Jojo och jag åkte hem, vi somnade i soffan snart medan vi såg på en dubbad harry potter film. Sedan kom Jenny. Det blev lite snöbollskrig, ett läskigt pulkamonster och ett försök att åka pulka. När vi kom tillbaka satt familjen och fikade med mormor och morfar samt killen som skulle köpa Jennys fisköga - så vi tre fick laga chili con carnen. Asgött med mat sen!
Prison break och förberedelse inför studentfesten, sen bar det av!
Det blev en asbra kväll och jag hade så sjukt roligt! En galen Ante, Tequila från en Grinch och mycket dans och sång. Lmfao spelades när vi kommit in nästan så det var sjukt ägande att vara med Jojo och Jenny!
Kom hem vid 02.00, asglader var jag så jag ringde Jojo och snacka skit och babblade på!
Så nu blir det till att tagga juldagen och nyår som kommer bli grymt!

Vaknade både pigg och glad strax innan tio. Fixade till mig och åt god frukost innan det blev dags att fara till skolan. Träffade en aning nyktrare folk idag i BF ;)
Vi åt paradischoklad, drack julmust och åt skumma tomtar undertiden det pågick en julklappslek som Martina höll i. Det var en mysig avslutning med alla nu innan jul.
Så blev det falkhallen, skolavslutningen. Bra låtar och urgrymma röster och sedan blev det hejdå till lärare och elever innan jag Sara Julia Alexandra Anton Malin och David stack till la casa! Pizza var gött sedan tog jag bussen hem!
Nu ska jag kolla om det går något givande på tvn ikväll, jag ska försöka städa och se på prison break med. Sedan ska jag kidnappa en gran i morgon!
För snart är det julafton!!
puss på er! (bilder kommer sen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0