....sjuk?

Just nu chattar jag med Jenny, så mycket har jag inte skrattat på evigheter! Hon är just nu helt fuckad i huvudet på grund av febern - vilket är otroligt underhållande för mig :D

Emma:
hahahahah!
Vet du vad?
Peter pan håller å att bli död nu..
Jenny:
bebors
haha
petter pan?
Emma:
petter? o.O
Såg du två bokstäver nu med? :o
Jenny:
hahaha förlåt jag såg dubbelt!
Emma:
hahahaha!!
det är rätt underhållande att chatta med dig när du är sjuk! :D
Jenny:
jag vill ju följa med honom och vara barn för alltid! :(
Emma:
jag med, fan att han valde wendy istället
jag hade lätt levt med jeremy sumpter för evigt!
Jenny:
vad har hon som inte jag har liksom.
Emma:
hon har enorma hästtänder bara!
Och en dold kyss
men det har säkert jag med!
Jenny:
hahahaha jag trodde du menade jeremy först.
hahaha och de gjorde du ju!
HAHAHAHA
hahaha jag tänkte på michael
Emma:
.......vafan?!
jag förstår dig inte! XD
trodde du att jag menade att jeremy hade hästtänder? XD
Jenny:
hahahah mitt missförstånd vad askul
hahaha inte?
Emma:
.......
va? XD
HAHAHAHA
du är cp!
Jenny:
det är väl han som spelar petter eller?  tänkte jag XD
Emma:
.......
asså wtf?! XD
ja jeremy spelar peter pan!
Jenny:
haha jag är så rolig
Emma:
men han har inga hästtänder!!
HON* skrev jag ju!
Jenny:
AHAHHAHAHA
JAHAAAAA
hahahah detta var det roligaste som hänt mig sedan min dröm
kan inte annat att älska feber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0