BandOfHorses <3



Vet inte om jag ska skratta av lycka eller få panik!!
Band of Horses, Göteborg, 21 Juni, 1400 biljetter släpps, senast de släppte tusentals biljetter i Göteborg, tog de slut på
8 minuter..

Jag och Jojo mot de andra människorna som skulle kunna dö för att få se dem. Om vi lyckas bli två av de 1400 personerna som får chansen att se dem, då kan vi dö lyckliga. En perfekt början på sista sommarlovet innan verkligheten dessutom. Och har jag nämnt hur mycket jag älskar dem?
Sjukt mycket.
Kan någon rysa så mycket som jag gör i de höga tonerna i "no on'es gonna love you" ? Kan någon gråta av "The funeral" som är så fin att det inte går att hejda tårarna?
Jag älskar dem. Santsant.

Så, när biljetterna släpps. Då jävlar. Jag ska vara en av dem. Jag SKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0