det regnar köttbullar

Hejsan!

Klockan är ju rätt mycket, men jag är otroligt pigg! Försöker trötta ut mig genom att kolla på Mulan.. dock är den ju alldeles för bra för att kunna stänga av..

Igår, sov jag hos mormor och morfar tillsammans med lillasyster. Vi såg på "dumma mej" & "det regnar köttbullar", två grymma filmer!
Idag blev det Halmstad, handla mat. Mums.. Direkt efter åkte jag till Joel. sedan kom Jenny. Det blev asgod mat, film, läsning av min smått gulliga bok jag skrev i trean, spel, efterrätt + kaffe. Det var roligt minsann!
I morgon ska vi ha gäster, härligt folk! Kommer bli skojs!

puss!

Kommentarer
Postat av: Armankaia

I like this site. Keep it up!

2011-04-28 @ 08:54:48
URL: http://armankaia.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0