:):)

Nyss kommit in i värmen efter att ha åkt pulka nerför backen med lillasyster.
Slutade med en ondskefull gest av Jenny då hon i fullfart åkte in i mig med pulkan, jag flög över henne och slog hakan i  isen som bildats på snön. Skada: sår under hakan, huvudvärk och ont i hela käken. Men dock hade vi så jäkla roligt att det inte spelar någon roll!

Jag har även fyndat idag. Ett brev till min stora kärlek Mikael som jag skrev på Slöingeskolan.



Hej ! Mikael.
hur mår du jag mår bra jag tycker att du är snäll. söt. rolig. ohc gullig. tack för saken jag fick av dig den va gätte fin. jag älskar dig gätte mycket jag är så kär i dig så jag vill pussa dig
många kramar o pussar från din flickvän emma

Grejen jag fick, var tydligen ett armband haha :)

Sen hittade jag även en gammal berättelse jag skrev tillsammans med Malin Nilsson när jag typ gick i trean, älskar haha!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0