hejbilskola

Jahopp, alarm klockan 07.00 på en lördag! Galet säger jag, galeeet!
I alla fall, bilgrejen då på bilskolan. Tiden gick ganska snabbt även ifall det var tre timmar. Såg filmer och sådant, mådde illa efter en film och fick bilskräck under filmens gång. Men aja, får hoppas att ingen bilolycka händer mig i alla fall.

Nu ser jag på The last song, som Julia gav mig tillbaka! Miley Cyrus är en urusel skådespelare måste jag säga, tar emot eftersom jag förknippar henne med disney.. men jaja.

Joel kommer hit ikväll, det vill säga om han ens har frågat vilket han alltid gör i sista minuten! Den bajsungen.

Igår var barnen här, så roligt! De var så söta och gosiga! Ville inte att de skulle åka hem..
puss!
btw. mcdonalds till mig! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0