MEGAMIND



Åkte till Halmstad med Joel och Jenny, vi köpte popcorn och cola innan vi begav oss in i biosalongen. Megamind var hur grymt bra som helst! Vi satt och skrattade nästan hela tiden och för en gångsskull är jag glad att jag såg med svenska röster (både jag och joel gillar inte Will Ferrell som är rösten på engelska.. uuh)
I alla fall var det verkligen värt pengarna! .. kom nu på att jag inte bjöd Jenny på pizza.. får betala henne sen..

Efteråt åkte vi hem till mig, åt pappas pizza, spelade rävspelet- det var dödligt allvar! Vi satt i evigheter och försökte komma på vilka drag som var bäst osv. Jenny vann dock.. vi spelade också Rebubbled, det gick väl helt okej bara att vi fick damp när vi failade med tiden när det var en boll kvar.. jaja.
Vi såg på Mumien, älskar! Vi spelade även Tekken och vi somnade till Double Jeopardy.

Det var en bra fredag.

idag städar jag, går riktigt bra för att heta Emma Samuelsson! stolt över mig själv! tjohosan

snart skola, mindre kul att återvända till plugg. men vännerna, det gillar vi desto mer :D
puss!

btw.. Jane Austens bookclub ikväll, gillar den filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0