minhelg

Min helg.

Fredags blev det Persson. Äntligen såg vi på 8 mile som vi velat i evigheter! Den var underbar, Eminem är ju så underbart cool!
Vi spelade mycket, kort, Tekken, Rebubbled och rävspelet. Jag ägde henne ganska mycket.. typ..

Lördag firade vi mamma på hennes 45 årsdag! Mormor morfar Peter Christer Magnus Anneli kom hit. Det blev god mat, ännu godare efterrätt. På kvällen såg jag återigen på Megamind denna gången på engelska, den var bra då med. :) Lillasyster tyckte om den också!
Sedan somnade vi till oth.

Nu sitter jag i soffan, kollar på en barnfilm och två supersöta barn är här! Bra övning inför framtiden!
Snart åker vi till falkenberg för att kolla på lägenheten :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0