(p)sugologi

Tisdag!

Skola, fika med Becka, Sanna, Alexandra, Julia, Sara och Linnea.
Intressant i matsalen då vi bf:are måste ha varit otroligt snygga som väckte så mycket uppmärksamhet!
Såg våran favorit när vi gick till bussen sen, blev lycklig! Två gånger på två dagar nu, detta gillas starkt!

Dock vände turen jag haft när jag kom hem..
Datorn startade inte!! Och gissa vem som har sitt psykologiarbete där? yes, jag. Men min otroliga intelligens fick jag igång den efter lite aggressiva handlingar, sen skrev jag om arbetet eller ja. Jag använde samma fakta men skrev det så det lät smartare och som grundades på betygskriterierna, men ändå. Nu tänker jag attackera läraren om jag inte får MVG i slutbetyg. Jag lovar, han kommer få det dystert i framtiden i så fall..

Jaja, nu sitter jag här. Funderar på vilken trafikskola jag ska gå på, mycket problem har jag!
må ni ha en toppen dag
puss! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ta Nya trafikskolan! De är jättesnälla där och bra på att förklara och de stöttar en. Världens bästa!

2011-01-11 @ 18:56:02
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-01-12 @ 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0