sendrag

Hahaha sån jäkla dag jag har!!
Fick tillbaka Montessoriprovet, det gick bra! Klarade det och jag fick en chock när jag upptäckte detta! *notera* Rebecka är nu skyldig mig 3 shake tuggummin!
Sen fick jag ju se favoriten :D

DÅLIGT nudå.
Åkte till skolan, var där 8, börjar 9.10..
Slutade tidigare, försökte få tag i någon så jag kunde hämtas i Asige och inte behöva gå den där milen hem till mig. Nätet fungerade, fuckyou. Så började gå hemåt. Dock lystes mitt humör upp när ett 7 tal barn var och lekte utomhus där jag gick förbi, de började prata med mig och fråga mig om mina föräldrar, skola osv. Dessa var mellan 5-7 år. Assöta!
I alla fall. Sen blev det lite bättre till, en pappa till dagisbarnet jag älskade när jag praktiserade på förskolan- hämtade upp mig! Han körde mig till mormor och morfar! Asglad.

Men nu ännu mer dåligt. JAG har fått en sena på snedden, känns askonstigt och det drar vid halsen. Så jäkla obehagligt!
Sen i morgon, har vi antagligen ingen psykologi så då kommer jag få sitta i skolan och vänta..
Mitt humör kan lysas upp om jag har tur med en sak, men med tanke på min otur idag kan jag ju inte räkna med det..

PUSS. Nu ska psykologi arbetet in också, vågar inte skicka än för jag är rädd att jag kommer på något viktigt i morgon som jag glömde..
opps! Glömde. Jag har världens dödar huvudvärk efter montessorilektionen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0