syster

Emma säger:
hur ska du lyckas överleva utan honom i asmånga månader?

Malin säger:
Det är en väldigt bra fråga, jag har väntat i cirka 3 månader förra gången, nu kommer det vara en månad extra tills han kommer och hälsar på plus att jag har blivit beroende av honom... jag har ingen aning faktiskt.

Emma säger:
du får tröstäta dig med choklad, sova extra länge om dagarna så tiden går snabbare, göra mina läxor, städa mitt rum osv.

Malin säger:
Hahahahahahaha 
Dröm...VIDARE!

Emma säger:
tyckte det var en assmart plan

Malin säger:
Klart du gjorde

Emma säger:
du kan få tjäna en krona för varje läxa du gör jag är generös, jag vet

Malin säger:
Wow... du överväldigar mig

Ja, jag kan ju inte direkt hjälpa att jag är en smart och underbar människa :D
puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha du är så dålig! :P

2011-01-21 @ 02:14:27
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0