cykling till boberg!

Hejsan!

Eftersom mina och Jennys planer att cykla mitt i natten och möta varandra gick i stöpet, kom hon hit igår middag. Vi packade en fikapåse med choklad bullar och vatten för att cykla till Ullebulle!
Det blev fikapaus innan Asige och när vi började cykla igen skulle jag cykla utan händer för att fixa mitt hår i en tofs, slutade med att jag vinglade till och fick hoppa av cykeln. Lyckades skrapa mitt knä och min tå, annars klarade jag mig finfint :D
Efter att ha filmat Jenny dansa vid skylt nummer ett, cyklade vi mot årstad. Hittade ett körsbärsträd så stannade där lite, cyklade på, cyklade sedan mot Heberg.
Sista fikapausen vid infarten till ett hus! Sedan var det full speed mot Boberg!
Det tog hela 2 timmar och 15 minuter, eller något innan vi var framme! Sista filminspelningen sedan blev det snickerskaka, choklad, sockerdricka och för Jenny och Ulle också kakor. Asgott!! :) Vi såg klart en konstig film där mördaren (?) hade säkert 8 stycken identiteter.. hel galet. Sedan blev det lite Kill bill :)

En go dag var det i alla fall, och mcdonalds avslutade den :D



Idag gör jag däremot ingenting. Jag gick en promenad på 1 1/2 timme, läst lite och sett på tv. Jag borde verkligen skaffa mig lite energi snart! Det är ju faktiskt sommarlov!!

i morgon ska jag till tandläkaren. Det suger.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0