Glommen kräftfestivalen!

Hemma efter en awesome kväll!
Åkte från Jojos, stack till piren och drack, Jojo slog i tänderna i en sten - har en väldigt go film på hela förloppet efteråt!
Åkte virvelvindarna, gick till öltälten, träffade på människor! Tillbringade det mesta av tiden med dessa, kommer dock typ bara ihåg .. tja.. de två kompisarna, macki typ ?
I alla fall, hälsade på två kompisar jag inte sett på evigheter - de andra försvann, hittade sara hos de andra folket så Jojo och Joel träffade jag inte på evigheter! Under tiden blev det virvelvinden med Jompa Sara Amanda och Macki, jätte roligt!
Ja, resten av kvällen knallade på. Avslutades med en återförening, några markusar och en massa utspilld öl.
Fy fan va roligt jag hade ikväll, det bästa på evigheter!
Vad som hände i glommen, stannar det mesta i glommen! Det bästa var "country roads" min absoluta favorit låt som avslutade allt.
Bilder tänker jag ta från Sara,
må flaskposten nå min framtida man! Haha!

Puss!!
Ni tre är goa, Sara Jojo och Joel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0