hejsan hoppsan lillebror!

Hej förresten! :)
I torsdags åkte jag till falkenberg och åt Mcdonalds igen, tredje gången på en vecka eller något! Ändå verkar det som jag har gått ner ett kilo..? oh happy day!
Sen åkte jag och Jojo moppe hem till henne där vi satt bland kattungar, sönderrivna armar från rostiga spikar och gräsfläckar på byxorna - lyckades i alla fall få fatt i dem! Så där satt vi!

Ikväll åker jag till Vessige, där jag ska lekar med Joel och tvinga honom att ladda ner "there will be blood" . jag är en filmnörd som älskar Daniel Day Lewis, så ska minsann se den. Den går på tv ikväll btw!

Inlägget innan är till Jenny, och jag må säga att det är tjusiga bilder :D
HA DET TOPPEN!
Nu ska jag äta choklad!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0