LÅNGT, läs om ni orkar!

Hej!
Har vaktat mormor och morfars hus nu i två veckor, därmed har jag inte haft någon tillgång till internet!
Men ska skriva lite vad som stått på.
Jag har jobbat, väldigt mycket. Jag har så roligt på jobbet med! När det inte är stressigt så man håller på att få hjärtinfarkter. Michael fick sin kram som han väntat på i två somrar, han skulle på semester nu så han kommer inte få se mig på väldigt länge. :( En av mina favoriter också..

Förra måndagen såg jag och Jenny på en dålig bio. Kronjuvelerna, som handlade om ingenting egentligen. Askass så man höll på att pinas till döds.. Det blev också mcdonalds!
Förra helgen kom Jojo och Jenny till mig, dagen efter tog jag och Jojo en regnig sväng till Slöinge för att köpa pizza, moppen startade inte heller på ett tag så vi var lagom blöta! Under tiden fick Jenny städa mormor och morfars hus :D Jojo åkte hem och jag & Jenny startade våran traditionella 10.000. Jag vann! 2-1 står det till mig nu, mohaha! Jag vann överlägset också..
I lördags vet jag inte riktigt vad jag gjorde.. Jo! Jag läste.. typ hela dagen!


Ny vecka, denna veckan. Dubbelt så mycket jobb, var helt säker på att vi skulle få jobba i morgon också, men polackerna hjälpte oss minsann!
Efter mycket bitchblickar, evileye, fnysningar och andra retsamma grejer bortlovade jag en dans i morgon till Mats. Sen får han fixa glutenfria kakor, det minsta han kan göra efter att han lastat på oss hur mycket marinerat som helst denna veckan! Så fort man blev av med något ropade han "Emma, marinera!". Jobbig kille..
Så ja, jag ska till Glommen och dansa i morgon med Sara Jojo och Joel! Det kommer äga!

Igår förresten, kom Joel till mig en stund. Vi åt Mcdonalds! Det var gott!
Vid 21.30 gick jag från mormor och morfars hus i spöregn i fem kilometer hem. Gött med friskluft, jobbigt med tunga väskor.. Men men!

Annars är det väl inte så mycket som hänt, skulle jag tro! Jag tycker om att bo ensam! Det är gött att kunna lyssna på så hög musik man kan och sjunga tills luften är ur en. Japp!

JUSTE! Lördag ska jag se på Harry Potter med Joel! Mer mcdonalds, det kommer äga.
I alla fall.
Sista veckan jobb nästa vecka, kommer nästan gråta. Sista sommaren med. Fy. Jag som älskar mitt sommarjobb. :( menmen.. gött med lite sovmorgonar!
puss!! långt jag vet
bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: tush

Kronjuvelerna va riktigt bra :)Så bra att den hamna me på filmtoppen för min del.

2011-07-15 @ 17:14:44
URL: http://www.filmkritikerna.se/filmtoppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0