mcdonalds

Igår blev det mcdonalds igen! + åska var det.
Lite små tråkig kväll en stund, men sedan blev det en go timma hos jojo med god mat och joel, så helt okej ändå! :)

Idag, har jag cyklat till stubbabacka i 30 graders väder, uppförsbackar utan vatten gick sådär. När jag var framme skakade jag asmycket men drack lite vatten så blev det bra! Tur att morfar fixat vattnet så det var fräscht och gött!
Cyklade vidare vid två tiden efter att legat på gräsmattan vid stubbabacka och läst en god bok, ätit lite körsbär och blåbär, till mormor och morfar. Åt middag, sedan blev det en cykeltur hemåt. Gick/cyklade en promenad och såg lite djur ute i naturen!
Nu är jag hos mormor och morfar igen och väntar på åska!
I morgon blir det mer jobb sedan halmstad med Jenny, antagligen mcdonalds igen. Bara ätit det typ sju gånger då på två veckor eller något. Jag är helsjuk jag vet!! Men man får ju fina glas nu med..

ha en god sommar!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0