shoppat för fullt!

Sitter framför tvn, ser på skärgårdsdoktorn och blir lite nostalgisk!
Shoppade idag, fyndade rätt mycket så nu har man lagt ut 2.500 spänn, dock fick jag pengar av mami till det mesta och jag har fått min lön! Tjohosan! :)
Stod och velade bland några stickade tröjor i över en halvtimme säkert, mamma ska köpa en online nu eftersom jag ångrade att jag inte köpte den så det blir nog bra :D Bra att jag redan köper höstkläder/vinterkläder!
Det blev mcdonalds också och jag hittade en ny väska. Jag har haft en rätt go dag!

Inatt kommer Jojo och nanar över, kommer bli nice för hon ska vara min klädrådgivare och i morgon ska vi tjocka i oss lite pizza!

Just nu driver jag med Joel, han är rätt fighsty (?) Sötnöten!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0