jag är go och gla, marabouchoklad

God torsdag på er!
Min torsdag började med matteprov, som gick rent åt helvete. Kan med säkerhet säga att jag inte kunde ett enda tal!
Dagen fortsatte med Persson i Halmstad, mcdonalds gjorde en del av min dag. Jag fyndade inget, det blev bara ett par vanliga tights och ett paraply som jag var i behov utav!
Åkte hem .. typ.. halv två? Stötte på gamla klasskamraten som såg smått förvånad ut när man hälsar "hej tönt". Tror inte han kände igen mig.. sorgligt.

Sen har tvn varit till nytta samt choklad och kaffe,
I morgon är det skolavslutning. Har en liten klänning som jag tror jag trär på mig trots spöregnet som väntar.
pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0