morden i midsomer

 - Ja, så var det bröllop i onsdags. Mamma och pappa gifte om sig 20 år efter deras första bröllop! En go och gla dag med god tårta var det!

I fredags kom Jenny och Jojo hem till mig. Vi såg lite på stolthet och fördom, tills vi gav upp eftersom filmen hackade. Vi tog istället cyklarna efter 23 tiden och cyklade mot Slättelynga. Satte oss på bron vid bäcken och taggade inför Teneriffa som vi snart ska boka! Vi kom hem och såg på the ring 2 sen nanade vi.

Igår åkte jag till Joel. Körde till mcdonalds och skickade sms till Jenny att komma över. Spelade tekken och såg på Disturbia. Åkte hem vid två, det spöregnade och det var otroligt mycket grodor på vägen! Helt galet!

Idag vaknade jag vid tolv, har haft en helt sjuk dröm som man bara vill gå tillbaka till samtidigt. Är inte drömmar underhållande?
Nu ser jag på morden i midsomer, väntar på att badrummet ska bli ledigt också . Sen ska jag nog knyta mig snart!

I morgon blir det jobb, Gudmunds gården i fem veckor.. Det kommer antagligen gå från roligt till tråkigt denna tiden, och jag kommer nog göra bort mig ett antal gånger. Men vad gör det ? Sista sommarlovet framför oss så ska njuta så gott det går!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0