sommar 2011

Just nu, avskyr jag Nova som skäller oavbrutet. Undertiden kan jag skriva om de senaste dagarna!

Avslutning, sedan blev det pizza med det flesta av oss bfare + Christian på entill.
Senare gick jag och Jojo till kullens där jag köpte ett par skor! Sedan åkte vi hem till mig tillsammans med Persson. Joel kom senare mot kvällen, han har fått sitt körkort så vi åkte till Kallhaga en stund.

På lördagen åkte jag Jenny Jojo, mamma pappa lillJenny, Linnea Sandra Martin och Jenny till Ven!
Cyklade på tandemcykel och turades om, skoj! :)

Söndag, åkte till Jojo. Bakade i evigheter lite tårtor och bananasplit till Jenny som försenad 18 års present. På kvällen såg vi Megamind och Mulan!

Måndag, åkte till Liseberg jag Jenny och Jojo. En go dag och underbart att åka atmosfear!

Som ni kan läsa, har mitt sommarlov börjat väldigt lovande! Bilder saknar jag dock.. kanske dyker upp lite sen :)



Här är det vi gjorde till Jenny i alla fall! :)








Kommentarer
Postat av: Malin

Jag som trodde att du alltid askyr Nova ;)

Det låter som att du lever livet, roligt att läsa! Saknar dig <3

2011-06-14 @ 20:41:02
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0