midsommar 2011

Hej!
Nu kommer en uppdatering från torsdag till idag!

Efter jobbet åkte jag till Ingrid, dit kom även Jojo Jenny och Emma. Det var en mysig kväll med god mat, kotte, massa salta apor och en djävulsk romans som avslutning. Jätte go kväll :)
- Den fortsatte med att jag och Jojo åkte moppe till Mcdonalds, det var smått läskigt med tanke på skummisarna som var där..

Fredagen åkte jag till Halmstad med systrar och Johan. Åt på Mcdonalds once again, där vi matade fiskmåsarna som flockades runt bilen. Vi hissade även upp bilrutan med en pommes emellan så fåglarna började picka på bilen. De följde också efter oss när vi var på väg ifrån Halmstad.
När jag kom hem och skulle gå in på mitt rum, small det. Pappa hade varit rolig nog att sätta fast en smällare mellan en spik och dörren så när jag öppnade dörren fick jag nästan en hjärtattack. Hämnden är dock ljuv!
Joel Jenny och Jojo kom till mig. Det var en härlig midsommar afton och när det började bli sent åkte vi till stubbabacka, där vi bland annat försökte komma överens med ett antal kor, och vi sjöng o dansade. Jenny mördade också ett gäng med flugor om ni ville veta :)











Lördag, åkte från stubbabacka och hem. Vi degade oss i soffan, sen på kvällen köpte vi mat från Slöinges pizzeria och åt medan vi såg på Äntligen midsommar. Passande film!
Det blev inget slätteåkra i år, men hade trevligt ändå minsann!
Tog en långpromenad sent igår kväll efter sällskapet åkt hem. Nu känns det verkligen som sommar!

Idag har jag inte gjort mycket alls, dock har jag stekt kyckling (vilket jag är livrädd för) och fixat en god middag! Ikväll ska jag dega framför tvn som uppladdning för morgon dagens arbete.

Ha det toppen på er!
puss

obs! fler bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0