final countdown

Igår var det en mysig kväll hos Alexandra Wiberg!
God mat och hot tub med Alexandra, Jojo, Anton, Kalle och Emil. Riktigt härligt!
Åkte dock hem vid nio för att packa inför ...
TENERIFFA! OMG
Vi åker i morgon, tidigt, och sedan blir det en flygresa sedan anländer vi till vår semester och avkoppling där vi stannar i en vecka. Kommer bli helt awesome med de bästa vännerna man kan ha! Och inte nog med det, balkong mys, utekvällar, god mat och solning!
Kan dock inte fatta det, känns som att det är långt kvar! Vart tog tiden vägen?
Min dag började bra, med som Hund och Katt på kanal 5, omg vad jag älskar den filmen. Får tagga med skattkammar planeten sen med, bästa filmen någonsin. typ. Och megamind..
Ikväll kommer mormor och morfar och mina morbröder, samt de tre vännerna! Gött säger jag!
Kommer inte kunna lugna ner mig idag, är helt hyper!
men ska kolla igenom min packlista för typ.. 100 gången? Saknar fortfarande lite packning, mina solglasögon inräknat. .
I love you!
PUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0