gekås

Jag lever! dock gör inte mitt internet det ..
Sitter i skolan, har nyss ätit på Burger inn med goa Jojo och vi har kommit fram till, att vi sällan går varandra på nerverna trots att vi borde göra det. Asgött!
Ska snart beställa balklänning tror jag, kruxet är att jag måste hålla vikten då.. suger. Jag älskar fet mat!
Var på gekås igår, hade jätteroligt med lillasyster därinne- flummiga som vanligt.
Tack mami för en härlig kväll!
Köpte det mesta julklapparna nu, tihi. Känns bra. Började se på vampire diaries också, med juleljus i hela rummet. Julen är min och beckis tid minsann!
Svenska om en och en halv timme, lite redovisning för min och Jojos del. Känns helt okej!
ha det bra,
hörs när jag får internet.
puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

"Ur vägen, tvåfotiinng" HAHA!

2011-11-29 @ 13:39:26
URL: http://jeennyyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0