Teneriffa 2011

Nu blir det ett inlägg om Teneriffa minsann! Det trodde ni aldrig.
Söndag 13/11 - 2011.
Det första som hände när vi åkte till flygplatsen var att få punktering på bilen. Joel och mami fixade däcket medan vi andra tre stod och frös och chillade.
punkteringen!
En lång flygresa sedan var vi i Teneriffa. På dagen tog vi det mest lugnt, gick runt och kollade och på kvällen blev det vattenpipa och alkohol på balkongen. En utekväll med dock mycket få personer ute, träffade dansken första gången med :D
Måndag blev lugn liksom tisdagen då Joel fick solsting, blev sol och bad på dagarna.
Onsdag: sol och bad igen, åt god mat, sedan blev det balkongen igen! Jag och Jenny körde på och det blev en utekväll med mycket roligheter! Mer folk minsann denna gången och där stötte vi ihop med Omar Sherife eller hurkatten han stavar sitt namn. Fy va roligt jag hade den kvällen!
Torsdag och fredag blev lugna för mig, brände hela mig på torsdagen :(
På fredagen på dagen så var vi på en djurpark där vi fick se vita lejon, fåglar, apor, fler kattdjur och lite sådant. Det var intressant fast jag och Jojo fick damp på parkens små burar för de stora djuren. Bajsmänniskor.
På kvällen blev Joel överfull på fredagen och Jojo och Jenny festade på, ångar att jag var övertrött då - hade velat ta vara på tiden.
Lördagen var vi på en vattenpark med en asläskig rutschkana, en rolig grej där man kunde åka fyra och lite sådant. På kvällen fick vi reda på att Joel var Justin Bieber, vi fick se Gollum på en restaurang, en go personal på alla restauranger måste jag säga!
Vi fick gratis desserter .. eller ja.. vi sa inte till personalen att vi fått några haha.. sedan blev det roligt på balkongen!
Stötte på både dansken och Omar, asglader blev jag när vi stötte ihop med omar! Sedan fick jag och Jenny en intressant kväll .. jag hade ju rätt roligt då i alla fall med min pojkvän för en kväll, dock var jag inte lika glad när jag vaknade nästa morgon, haha! Men intressant var det. Joel var dock en bajs som försvann till sextiden,
Och Jojo måste ha haft väldigt roligt med mig full, med tanke på jag sagt saker till henne som jag inte kommer ihåg, goa vän.
I alla fall var det en grym vecka med mycket roligheter, bästa vännerna, asgod mat, vattenpipa, PEDRO och allt var bra!
Dock var det skönt att komma hem sen också, borta bra men hemma bäst. Men fyfan vilken upplevelse! Kan inte släppa det.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0