freespirit

andra gången snyggingen visat sig! wonderful
Och vet ni vad?
Jojo känner mig rätt bra, mer än vad hon borde. Känns sådär alltså.. kommer aldrig kunna ha några hemligheter för henne :'o
så, jag är på toppen humör sedan ett par timmar tillbaka. Och jag älskar att ta promenader när det är mörkt ute och månen lyser upp vägarna, har ni sett hur fin månen är? Tänk er en sprallande Emma som dansar runt i skogen och sjunger tills hon tappar rösten? Tänk er också ett tiotalsbilar som faktiskt befinner sig i Bjernared som ser en tjej gå med skorna i handen och nakna fötter, med jackan runt armen och går i linne. Där har ni mig. Så varmt hade jag det när jag sprallat färdigt i minusgrader.
Ibland måste man bara älska musik
puss på er, ha en underbar fredag. jag svävar på moln ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0