..hahaha..

Idag har det varit en händelsefull dag, eller något.
Rebecka Sara och jag blev kvar en stund längre efter lektionens slut. Där blev det lite sång och för mig och beckis, kollade vi igenom samhällskunskapen!
Blev också torggrillen efteråt och en tur till kicks innan becka gick mot frisören och jag till spirans.
Fixat arbetstider inför praktiken nu, känns gött!
dock måste jag skaffa busskort,
jag måste också öva mig i kallprat
"..vilket fint väder idag, fin slips.." duvet, mr darling style.
ser på beck nu, gick en promenad med vovvarna och ätit mcdonalds. Det ni!
Vet ni vad mer?
Jag kommer ha en bra helg och jag längtar efter halloween och teneriffa!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0