hatar clowner

Jag drömmer så konstigt nu när det är fullmåne.
Igår natt drömde jag att bjärnared var fullt med döingar
I natt drömde jag om ett virus som kom ifrån hundar. Sprungit runt i en massa olika hus med ett trettiotal demonhundar efter en. Trots att man ropar till de andra människorna att man inte ska öppna vinddörren eftersom det är en demonhund där, gör de det ändå. Sussie kom inte undan hon heller..
Hoppade därifrån till en dröm där man blev jagad av clowner och fågelskrämmor. Det var inte okej. Sedan hoppade det därifrån till en kamp mellan mig och söderdahl mot två män. Det var som kurragömma hela drömmen, för ingen ville stöta på varandra och när männen fått tag i det de ville ha skulle de döda oss. Klättrade därför uppför ett berg där man sparkade ner dem. Slutade med att allting bara hade varit en studenttävling .. ?
Jag vet inte riktigt om det var allt jag drömde, men rätt underhållande och skrämmande var det minsann!
i alla fall
Jojo kommer hit idag!
Och nu ska jag måla tror jag,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0