mcdonalds, mumma

Kväll, och jag har bara sett på tv idag.
Satte igång med apu rapporten med, det mesta är nog klart. Ska utvärdera aktiviteter med bara, lite om jämställdhet och psykosocialt. Ska ta reda på allt i morgon så rapporten kan bli färdig. Känns bra.
Jag hittade ännu mer bilder från i lördags senare, som jag la ut på fb, tycker att de får vara med på bloggen med.
I alla fall, kommer mamma snart med mcdonalds. Helt okej med tanke på att jag inte ätit ordentligt på två dagar på grund av magen, och att spy upp allt igen är inte så gött heller. Så jag välkomnar fettet med glädje, det vattnas i munnen av att tänka på det!
Förrsten, filmen vi såg var helt okej men inte överdrivet bra. Slutet sög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0