praktik

andra praktik dagen, och det har gått som tjosan!
Ett barn är så fruktansvärt besatt av mig och vet om att jag är ny, därför försöker man utnyttja det till sin fördel.. säger till barnet att det är busigt, barnet svarar då "ja, jag är busig. Jätte busig när jag är med dig!" hur söt som helst, smälte lite inombords då, lät så roligt när det kom från en två-treåring.
Så jag har det bra, dock ser jag inte fram emot rapporten. Är inte så värst sugen på att göra det,
men men.
Dräkten kom idag, den är väl helt okej men min hårfärg och smink som jag ska ha kommer bli det som avgör om dräkten failar eller inte. Blir intressant!
nu är jag trött och vill att det ska bli kväll så jag kan sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0