the corner

Hejsan!

Igår var det en rätt så grym kväll/natt.
Efter burger inn och mulan åkte jag, Jojo, Sanna och Sara till Alexandra som skulle firas!
Det var en jättemysig kväll med sjukt god mat, vitt vin och efterrätt! Var tänkt att jag skulle hem liksom de flesta gjorde vid tiotiden då vissa skulle ut och festa i Halmstad, ändrade mig och följde med ut istället. Alltså blev det en skräck åktur utan dess like till busshållsplatsen, en bussresa med en irriterad busschaufför och fem onyktra tjejer bak i bussen.
Det blev the corner när vi kom dit, mycket dans och alkohol. Träffade barndoms kompisarna där, Lena Julia och Anna. Det var roligt att få se dem efter ett par år!

Och nu längtar jag till teneriffa något otroligt! Om man får så mycket uppmärksamhet i Halmstad, hur galet kommer det då inte bli där? Asroligt!

Så, jag tackar Alexandra Wiberg för en grym fredag! Det fixade du bra sötnos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0