this is halloween

halloween idag, jajamensan!
men innan jag skriver mer om idag ska jag nog skriva om min helg.
Fredag:
sista praktikdagen, lite tråkigt men har faktiskt längtat efter höstlovet!
Åkte till Jenny och Martin efter att jag ätit mcdonalds, där blev det lite godis och läsk, sedan skulle jag och pappa lämna av Jenny. Pappa hade btw sämst humor i bilen. Vi väntade på Jennys kompisar som var över 20 minuter sena då pappa frågade vad de skulle vara utklädda till, "Vampyr och en ska vara zombie", "Men då är det inte konstigt att de är sega! Då går hon ju så här.." *visar hur en zombie hasar sig framåt*
Sen fortsatte han skratta och ha roligt om det en långstund .. "Är du säker på att det var idag då? Hon får ju börja gå dagen innan om hon ska hinna hit tills idag" osv..
MEN
Sedan blev det Jojo. Färgade håret rött, såg på trassel och fick träffa Jenny Chute (tre jenny i ett inlägg, inte dåligt!)
Lördag:
Vaknade hos Jojo med feber, halsont och huvudvärk. Gött.
Trodde jag skulle dö ett tag där.
Men fixade i ordning mig, tog ett varmt bad som jag inte gjort på år, såg när Alexandra tog sönder Jojos visp och lite sådant. Blev fest på kvällen med en hel del smaskiga händelser, det var riktigt roligt! Men tyckte ändå det var otroligt skönt att komma hem till sängen sen och försöka bli frisk. Men kvällen blev lyckad och jag tror nog Jojo Alexandra och Kalle fick en härlig födelsedags fest minsann :D
Söndag:
Inte i närheten av att bli frisk, så jag tog det mest lugnt. Såg på film och tv mest. Jenny och Martin kom hit med deras barn, så något hände i alla fall. Och det blev pizza och kycklingtallrikar. Mums.
Måndag:
Försov mig en timme, av någon händelse var mitt alarm fortfarande igång när jag kollade mobilen men den hade inte skrällt så den borde varit avstängd.. hrm.. I alla fall, jag och Sofie åkte till optikern. Fick lite linspaket med mig inför resan nu med så det blir nog toppen!
Ska snart se på film, som vanligt. Sedan ikväll tror jag att Jojo och Jenny kommer hit med glass åt mig och då blir det mer film. Det är trots allt halloween så jag ska fixa till med lite pumpor minsann!
(asså fyra Jenny i ett inlägg. Jag borde verkligen döpa om dem.)
Pratade med Malin igår, hon och Trevor hade gått en spökrunda i skogen och tillsist hamnat på en ödecirkus, där det fanns fyra clowner!! OMG, hade dött direkt. Vill dock ändå så gärna fira halloween i kanada där halloween inte är så förbaskat underskattat.
NU ska jag göra något åt mitt liv och faktiskt göra något. Antagligen film..
Ha en spöklik dag
buu
en bild på mig redhead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0