how could you even say that?!

Hemma från praktiken idag efter en otroligt rolig söndag.. not..
Låg och spydde i lägenheten med den värsta huvudvärken jag någonsin haft, sen fortsatte det när jag kom hem. Sov i princip hela dagen.
Idag är det bättre, hungrig med kan inte äta mer och huvudvärk men inte alls lika illa som igår. Så stannade hemma idag, kanske får mig att ta itu med lite plugg. Det jag måste göra är:
- Apu uppgiften, inte ens börjat. Ska försöka vara klar tills på torsdag. Hemskt.
- Skapande, eftersom jag ska utomlands vid redovisningen måste jag bli klar nu
- Projektarbete, inte börjat där heller typ. Har fyra böcker att läsa, good luck chuck.
- Matte, matte och matte. Snart nationella och jag kommer garanterat få ig.
jag hoppas innerligt att det är allt. För varje grej tar sin enorma tid, döda mig.

MEN, nu till det roliga!
Jag hade en lugn fredag med film och onyttigheter vilket tar mig till lördagen.
Några timmar med mamma och Jenny i Halmstad, jättemysigt var det. Åt mcdonalds, sedan mötte jag upp Persson. Fixade biljetter till contagion och shoppade. Blev två toppar och en gosetröja!
Sen började tjockiskvällen, mcdonalds där vi spelade kort - coola som vi är. På bion blev det stor popcorn med två stora läsk, gött.
Vi stötte som tur var inte på städaren, men vi såg honom anlända till jobbet med en glad min.. eller?..
I alla fall, såg vi på bio och sen var vi allmänt cp. Vi måste ha gått på något för jag har inte skrattat så mycket på en kväll, om det inte är läskiga städare så var det en lägenhet med galler för att förhindra en självmordshoppare med fastklistrade bestick, fastskruvna lampor, inget badkar och inga sovlakan..
Sedan när vi ska se på bio, går vi in i salongen och upptäcker att det inte finns rad 7, vi gick in i fel salong..
Det blir inte värre, utan vi tar oss till lägenheten där det blir förfest framför starwars. Kan det bli bättre?
Ännu mer skratt, speciellt när Jenny ser Anakin utan tröja och ropar ut helt fel namn, galenpanna!
I alla fall, vi drar ut. Stöter på Sofie och det gänget, laxen stängde när vi kom dit.. wopps.. så istället stack vi till downtown där vi bland annat stötte på Svansen senare på natten.. Helt galet.
Tillslut kom vi i alla fall hem, det blev sömn framför starwars igen.
Idag kollade jag igenom mobilen, hittade en rolig film där jag och Jenny sitter och nyper varandra, samt en text där det står "jag är för full för att inte tycka att ölen smakar som vatten"
ett ord. Droidekas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0