drömmar!

Inte okej. Skrev ett aslångt inlägg som försvann..
Jag skrev i alla fall, att Jojo är i skolan, jag försöker se på one tree hill utan en lins som sprack i morse. Kommer få huvudvärk när som helst nu, trots kaffet!

I natt har jag haft det väldigt underhållande. Jag drömde så många drömmar att jag lyckas komma ihåg några!
1.) Jag var i ett vattenland med gummibollar som man skulle studsa på för att hamna i bassängerna. Asroligt var det!
2.) Det var kalas hemma hos mormor och morfar med hela släkten, jag däremot var ute och irrade bort mig i skogen.
3.) En peddo gubbe gick på högersidan av en gata i Teneriffa, sa "stick iväg äckel", så blev han sur och tänkte säkert döda mig.. sjukt läskig var han.
4.) Jag och lilljenny var ute i ödemarken, där det var lera man skulle ta sig igenom med den gamla hästen trollet. "Hon kommer säkert sjunka som hästen i den oändliga historien!" sa jag, när vi klampade oss över.
5.) Det sista jag drömde innan jag vaknade av alarmet, en kineskille (tror det var hironackamurra i heroes) kommer springandes mot min mobilkamera och viftar med armarna samtidigt som han skriker.

Jag älskar drömmar, så sjukt roliga är de!

Snart ska jag till spirans och få tag i mina linser, kommer antagligen bli påkörd eftersom jag inte ser något. Men men.. det märker vi!
börjar halv tio idag, med samhällskunskap med norsken. Orkar inte..
nu börjar huvudvärken komma..

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0