förkyld

Idag har jag kört operation nysa. Jag har sniffat vit/svart peppar i näsan, jag har kollat mot solen, jag har låtit Rebecka försöka kittla mig under näsan, jag har sprutat parfym på både Becka och Alexandra- jag har fortfarande inte nysit. Hur lyckas man?

Jag har också åkt bil med Alexandra som förare till Mcdonalds, asgott!
Jag hade även prov på upplysningen som nog gick okej!

Ikväll är det "överraskning", vilket betyder kräftskiva.. inte så roligt. Jag och Jenny ska gömma oss och sjunga kareoke, eller något. Så sugna är vi på att umgås!

puss på er! God helg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Kör på pappas metod och lägg snus i näsan! :) Det funkar alltid för honom!

2011-09-03 @ 00:11:15
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0