heather?!

God eftermiddag!
Igår lyckades jag ta mig till Alexandra i alla fall med Jojo Kalle Emil och Anton! Det blev en mysig kväll med god mat, disneylåtar, en cp film och hur mycket godis som helst!
Tack så mycket för en toppen kväll!
Men det slutar inte där, åkte vidare mellan tio och elva till Vessige där jag hamnade hos Joel! Sofie ville inte hem riktigt än så stannade där med Emma Nylund tills någon gång efter ett, det blev mer coca cola och ostbågar för mig samtidigt som jag äntligen fick se på den otecknade Peter Pan :D:D som Joel älskar så mycket!
Nu sitter jag och för över filer från mammas dator, går assegt!
Ikväll blir det doobidoo i hopp om att man sjunger Queen låtar..
Kom på nu.. att om jag ska leka med Joel så får det bli i morgon för jag har ingen skjuts ikväll.. oppsan..
:D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0