storm?

I fredags var vi hos Sara, det blev disneyfilmer och energidrycker! Jättemysigt var det och roligt! :)

I lördags kom Joel och Jenny, sen på natten såg jag lite av gangs of new york, min goa film!

Igår åkte jag, mamma och Jenny till gekås. Köpte två filmer, 132 timmar och trassel. Mamma betalade resten av sakerna jag hittade! :) Hon är för go!

Idag var det en knasdag. Skönt att komma till lägenheten, dega framför tvn med en mintkrokant i hand!
Idag är jag inte på g. hatar engelska b.

btw, klass1 varning för vissa områden i Sverige, asnajs ifall strömmen går i natt! :D

puss!


Kommentarer
Postat av: jenny

127 timmar heter den inte 132 XD hahaha

2011-09-14 @ 08:38:04
URL: http://jeennyyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0