sara wehlin

Kommit hem till lägenheten efter att ha varit hos Sara en stund, gosat med en urgulligkatt och sen letade vi efter en birma på nätet som vi kan ha delad vårdnad på, gick sådär..
tack saris för en go eftermiddag i alla fall! <3

Så har jag varit i skolan idag, bestämt mig nu för att hoppa av i-valet efter att fått panik igen innan lektionen skulle börja. Uscha!
Annars har det varit en rätt slapp dag, Jojo och jag gick hem på håltimman, såg lite på one tree hill och så!

Nu har jag nyss ätit efter att ha lagat mat, återigen chili con carne, det enda jag kan utan att läsa recept. Dock är jag inte så bra på att koka ris..

Skolfoto i morgon, vilket betyder att jag förbannar vädret om det regnar!

ha en bra kväll!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0