brev från kolonien

Hejsan morsan, hejsan stabben
sitter i bf, lika trött som vanligt och är otaggad inför människor i behov av stöd, som vanligt.
Var nära på att försova mig idag när jag hörde alarmet, tog upp mobilen - läste "Lennart ringer" och tänker, jag känner ingen Lennart. Då kan jag somna om!
Sedan vaknar jag, det var ingen Lennart. Det var alarmet. Hemska tanke.
Nej nu börjar vi. fml.
det blir la casa för mig och Jojo idag nu när skolan serverar en äcklig cornflakes fisk.
I eftermiddag ska jag gosa ner mig i sängen med plugg framför mysiga filmer och varmchoklad. Det känns som att det behövs som mental förberedning inför morgondagen då det eventuellt är två redovisningar..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0